Hold-diéta - Ezt eheted, ezt nem!

Készült: 2013. április 04. csütörtök

A Hold különböző fázisain túl meghatározó szerepet tölt be fogyó-hízó képességünkben az, hogy milyen táplálkozási típusba tartozunk. Az asztrológusok szerint mindez a bolygónk állásával és ránk gyakorolt hatásával hozható összefüggésbe, ezért nem szabad figyelmen kívül hagyni a csillagok üzenetét.

hold fázisok hold fázisok

Nem vagyunk egyformák, így nem is lehet hatékony ugyanaz a fogyókúra mindannyiunk számára.

A holdfázisok és a fogyás kapcsolata


Telihold

Ilyenkor minden duplán hat - az egészséges és a salaktalanító ételek, de a gyógyszerek, az alkohol és a kalóriák is. Ezeken a napokon nagyon kell ügyelni az egészségre! Ideális időpont fogyókúra kezdéséhez.

Fogyó Hold


Telihold után 14 nappal elkezdődik a fogyás. Ha egészségesen táplálkozol, és délután négy óra után már nem veszel magadhoz semmilyen ételt, akkor két hét alatt érezhető és mérhető eredményeket fogsz tapasztalni.

Újhold

Ilyenkor a Hold-karéj sokszor nem látható, mert teljesen a Föld árnyéka vetül rá. Újhold előtt egy nappal - és utána 24 óráig - szervezetünk különösen fogékony a salaktalanításra. Ilyenkor ideális rövid léböjtöt vagy méregtelenítést végezni.

Növő Hold

Ilyenkor igencsak megnő az étvágyad, tested pedig átáll a kalóriák tárolására. Délután öt óra után már ne fogyassz semmit, és különösen figyelj a kívánósságodra! Tizennégy napig kell ezt a fázist kibírnod.

Táplálkozási típusok


A Hold különböző fázisain túl azonban meghatározó szerepet tölt be fogyó-hízó képességünkben az, hogy milyen táplálkozási típusba tartozunk. Lehet ugyan azt mondani, hogy egyes ételek egészségesek, mások egészségtelenek, de az igazság az, hogy van, ami bizonyos személyeknek ártalmas, másoknak jótékony. Ugyanígy nem mindegy a fogyás szempontjából, hogy az alfa vagy az omega, esetleg a kevert típusba tartozik-e valaki, illetve ezek szerint étkezik-e.

Vannak semleges ételek, amelyeket mind az alfa-, mind az omega-típusok jól fogadnak. Ilyenek a szezámmagos termékek, a rizs, a füge, a zöld saláta, fejes saláta, az árpakészítmények.

Vannak olyanok is, amit mindenkinek kerülni kellene: ilyenek a fehér cukor, a fényezett gabonamagvak, a fehér liszt, a fehér kenyér, az édesített limonádé, a feketekávé és -tea, a tömeges állattenyésztésből származó húsok és halak, a sok só és a konzerv vagy a génmanipulált zöldségek.

Forrás: www.astronet.hu