• Egyesületünk ebben az évben is több szakmai programot szervez. Kérjük, ha lehetősége van, támogassa adója 1%-ával egyesületünk működését, köszönjük. Részletekért kattintson!
  • A fizioterápia a természetes gyógymódok összességét jelenti, a természet energiáit (kémiai, mechanikai, elektromos, mágneses) használja fel gyógyításra.
  • A magyarországi fürdők közül harmadikként a harkányi fürdőt szeretnénk bemutatni a honlapunkat olvasóknak.
  • Negyedikként a mezőkövesdi Zsóry Gyógy- és Strandfürdő jellegzetes „illatú” kénes termálvízét mutatjuk be.
  • Jobb gyógyulási és túlélési esélyei vannak a rendszeresen mozgó, egészséges testsúllyal élő prosztatarákos férfiaknak.
  • Illúzió vagy valóság? Varázsoljon 3D TENS útmutatót! Az izom- és idegingerlő berendezések felhasználóinak és a technológiai újdonságok iránt érdeklődőknek szeretnénk kedveskedni Kerekes Márton munkájával: a TENSEL névre hallgató alkalmazással.

Készülődés a bikiniszezonra

Készült: 2013. május 30. csütörtök

Még épp időben vagyunk ahhoz, hogy a karácsonykor és húsvétkor felszedett pár kilót leadjuk a bikinire vetkőzés előtt. Havi 2-3 kiló mínusz egészségesen belefér.

fogyás

Ahhoz azonban, hogy ne lógjon a bőrünk, ne ingadozzon a hangulatunk és ne szedjük vissza a végén az elveszített súlyunk dupláját, mindenképpen érdemes néhány dolgot végiggondolni, mielőtt belefognánk.
 
  • Semmiképpen ne éhezéses diétát válassz, annak csak hátrányai vannak! Testileg és mentálisan egyaránt káros, a szervezet éhező üzemmódra áll át, lelassul az anyagcsere, hangulatingadozásaid lesznek és éhségrohamaid. Ahogy visszaállsz a normál étkezésre a szervezeted mindent hasznosítani fog, így nagyobb súlytöbbleted lesz rövid idő alatt, mint amennyitől meg akartál szabadulni!
  • Fogyassz sok folyadékot, de elsősorban szénsavmentes ásványvizet, salaktalanító gyógyteákat, frissen facsart gyümölcsleveket. Utóbbiaknál vedd figyelembe, hogy magas lehet a gyümölcscukor tartalmuk, úgyhogy ez legyen a diétás folyadékbevitel kisebb hányada. Kerüld az alkoholfogyasztást, vagy csökkentsd a mennyiségét!
  • Egyél sok nyers zöldséget és gyümölcsöt, az utóbbiak a nassolást is helyettesíthetik.
  • Fokozatosan térj át a többszöri, kisebb mennyiségű étkezésre. A legtöbb ember a túlevés, a rendszertelen étkezés miatt hízik el.
  • Hogy a bőröd minél jobban követni tudja a csökkenő testtömeged, mozogj többet. A mozgás segít abban is, hogy energikusabbnak, jókedvűnek érezd magad! Fokozatosan kezdd a testmozgást is, nehogy az őrült izomláz miatt ne legyen kedved folytatni. Minden nap egy picivel növeld a terhelést, meglátod, egy hét után már kívánni fogod a mozgást! Ha évek óta nem mozogtál, kezdetben vezesd be a napi rendszeres sétát az ugrabugrálás helyett. Alapvetően a napi többszöri kiadós séta is rengeteget számít! (Kutyasétáltatók előnyben.)
  • Válassz egészséges, zsírégető hatású ételeket!
  • Találj ki magadnak motiváló jutalmakat, lelkesedést fenntartó dolgokat. (Nem, a somlói galuska nem játszik! :-)